EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

luni, 8 august 2011

Tort de mere RAW






Asta a fost primul tort raw pe care l-am facut acum 1 an si jumatate si cred ca asa m-am indragostit eu de raw food :))) Nu puteti da gres cu el. Toata lumea il va adora!

Ingrediente pt. un tort cu diametrul de 22 cm:

Blat:
1 cana si jum nuci hidratate
1/2 cana stafide hidratate
1 lg-ta scortisoara
esenta vanilie dupa gust
un praf de sare de mare

Crema:
6 mere medii
1/2 cana stafide hidratate
3 lg tarate de psyllium
2 lg-te scotisoara
1 lg zeama de lamaie

Preparare:
Pentru blat de proceseaza in robot ingredientele pana devine o compozitie care daca o strangi intre degete sa ramana in forma (sa nu se sfarme). Se pune blatul intr-o forma de tort cu diametrul de 22 cm si se preseaza bine si uniform cu mana.
Pentru crema se curata merele de coaja si samburi, se proceseaza la robot cu stafidele dar nu foarte mult, sa nu se faca chiar piure! Se amesteca apoi cu scortisoara, zeama de lamaie si taratele de psyllium cu o spatula. Se aseaza crema peste blat in forma si se da la frigider.
Se orneaza cu ce vreti voi!
In poze se vede si primul tort de mere ever si al doilea si cel recent:)

9 comentarii:

  1. Maine o sa-l fac, cu siguranta! Iti voi spune impresiile.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept Luciana! Spor la torturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aseara am pus la inmuiat, dimineata l-am facut, i-am dat copilului meu la micul dejun, am adus si la serviciu si au gustat, bineinteles ca eu am fost prima care a mancat si ... parerea a fost unanima: EXCELENT! Multumim pentru reteta! Toti degustatorii. PS L-am acoperit cu seminte de canepa si l-am ornat cu goji. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent! Wow! Daca a placut la toata lumea e foarte bine! Dar in primul rand ma bucur ca ti-a placut tie si copilului tau :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca n-am tarate de psyllium?ce merge?

    RăspundețiȘtergere
  6. Probabil merg semintele de in inmuiate pentru ca leaga, dar taratele de psyllium si absorb lichidul. Daca ai seminte de chia ar merge de minune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nucile pot fi din cele autohtone? Pot folosi si migdale? Taratele de psyllium le gasesc la plafar?
    Scuze pt intrebarile multe, insa nu am mai pregatit pana acum deserturi raw, insa vreau sa incerc.
    Multumesc,
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, da si cred ca da! Sunt raspunsurile care le astepti :)
    Ma bucur ca imi pui intrebari! Si sper sa-ti iasa un tort minunat!

    RăspundețiȘtergere