EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 30 august 2011

Salata orientala de post (vegana)



Salata orientala de post (vegana)

Pentru zilele cand duc dorul cartofilor sau pentru perioadele de post gatesc salata asta pentru mine si sotul meu. E simpla, rapida si gustoasa!

Ingrediente:

Cartofi albi

Masline light

Ceapa uscata sau verde

Zeama de lamaie

Faina de boabe de mustar

Ghimbir proaspat

Ulei de masline

Sare roz de Himalaya

Piper

Patrunjel


Preparare:

De regula cartofii se fierb in coaja pentru salata orientala dar eu prefer sa-i curat de coaja, sa-i tai cubulete si sa-i fierb in apa. Ceapa se marunteste si eu prefer sa o scurg de zeama. Maslinele intregi se taie in patru pe verticala si se scoate samburele, sau puteti cumpara masline fara samburi daca va e mai usor. Ghimbirul se curata de coaja si se razaleste fin.

Apoi se face o “maioneza” din faina de boabe de mustar, uleiul de masline, sarea, piperul si zeama de lamaie.

Dupa ce au fiert cartofii se scurg si se lasa la racit. Apoi se adauga in bol maslinele, ceapa, ghimbirul si se incorporeaza maioneza. Se serveste rece cu patrunjel tocat deasupra. Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Buna ziua
    Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa bancuri365@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
    O zi buna va doresc si Sarbatori Fericite

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua
    Am tuberculi de topinambur napi de vanzare 5lei/kg.Pot asigura doritorilor cantitati periodice de tuberculi proaspeti din octombrie pana in aprilie mai , in jur de 10kg de persoana .numar de telefon 0720182025 si email hlk_benner@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere