EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 23 august 2011

Raw Gourmet Canoli din avocado cu caviar :)








Aceasta este o mancare gourmet dar raw vegana. E putin mai greu de facut (va spun de la inceput :) pentru trebuie avut grija la ruloul din avocado ca este fragil, dar este atat de gustoasa si sanatoasa... mmmmmmm...

Ingrediente: (pt. 2 rulouri de 15 cm fiecare)
1 avocado tare
1/2 rosie aurora
1/4 gulie
1-4 ceapa
1 l-ta seminte susan
1/2 l-ta coaja de lamaie rasa
1 l-ta ulei susan
sare de Himalaya

Preparare:
Se aseaza o folie de plastic pe masa. Se unge cu ulei.
Avocado, care trebuie sa fie tare (mai necopt), se decojeste si apoi cu peeler-ul de legume se fac fasii subtiri care se aseaza pe folie una peste alta pana formeaza un dreptunghi de 30/20cm.
Se spala rosia, se decojeste gulia si ceapa. Se scot semintele de la rosie intr-o sita pt. a face mai tarziu caviarul din ele. Pulpa de rosie, gulia si ceapa se taie cubulete marunte. Se adauga coaja de lamaie rasa, uleiul de susan si semintele de susan.
Se aseaza compozitia dealungul dreptunghiului de avocado intr-o linie de 2cm si cu grija se ruleaza prima parte impreuna cu folia, apoi se desprinde folia pe partea rulata si se ruleaza pana la capat tot cu ajutorul foliei. Folia fiind unsa cu ulei se desprinde usor de avocado.
Ruloul se taie in jumatate, se pune pe farfurie cu grija cu ajutorul unui cutit mare si lat. Se presara sarea peste ele.
Semintele de rosie se scurg de zeama cu ajutorul sitei si acesta este defapt caviarul nostru :)


4 comentarii:

  1. Briliant! Vreau si eu! Gata.. m-am suparat.. imi iau sacosica roz si ma duc sa imi cumpar avocado!
    Cat despre caviar... nota 20! Super idee! Pfff.. gata.. am plecat! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga mea! Ti pup dulshe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super!!!! Felicitari pentru pozele atat de minunate!!

    RăspundețiȘtergere