EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

sâmbătă, 20 august 2011

Curcubeu in iarba :)



Va "plictisesc" cu salatele mele? Ei bine, eu nu ma mai pot plictisi de ele :)))
Incep de la stratul de sus: salata verde, sfecla rosie, rosii si ardei rosu, morcov, ardei galben, ceapa, si am mai adaugat la bol castraveti si seminte de canepa si susan care nu au mai intrat in poza :)
Dressing-ul ca de obicei: zeama de lamaie, ulei de in si putina sare de Himalaya.
Sigurat voi mai incerca si cu alte ingrediente ca imi plac enorm salatele astea. Stiti cum se zice, nu? Mananca curcubeul zilnic :)))

PS: Pe cand eram la startul de ardei galbeni sotul ma intreba cand poate manca din salata asta :))) Va dati seama ca a crescut inima in mine ca nu mai avea loc in cutia toracica ;-)

Un comentariu:

  1. Buna Angi,
    Arata extrem de bine salata ta!....si eu sunt innebunita dupa salate, ce bine ca a venit primavara!
    Multumim pentru reteta :)!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere