EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 30 august 2011

Batoane de seminte si nuci (Raw Granola Bars)


Batoane de seminte si nuci (Raw Granola Bars)

Ingrediente :

Ce nuci doriti (eu am pus migdale)

Ce seminte doriti (eu am folosit seminte de floarea soarelui, de in, de susan, de canepa si de dovleac)

Un indulcitor la alegere (eu am pus sirop de artar)

Scortisoara din belsug

Ghimbir ras

Putina sare de Himalaya

Preparare:

Nucile si semintele se inmoaie(in afara de cele de canepa). Migdalele, semintele de floarea soarelui si cele de dovleac le-am hidratat peste noapte toate la un loc, iar susanul cu inul aproximativ 2 ore.

Inmuierea semintelor si nucilor este esentiala pentru o digestie optima, eliberandu-se astfel inhibatorii de enzime prezenti in mod natural in aceste alimente. Aceasta metoda este defapt un inceput de germinare.

Siropul de artar (sau de agave, sau mierea, sau stevia...) se amesteca bine cu scortisoara, ghimbirul dat pe razatoarea fina si sarea.

Semintele si nucile (in afara de in si susan) se scurg de apa, se clatesc bine si se lasa la scurs. Se dau la robot si se macina dar nu foarte mult (sa ramana bucati destul de mari).

Apoi se dau prin sosul facut anterior si se adauga semintele de canepa si eventual alte superfoods dorite (maca, lucuma, mesquite, spirulina pudra, goji, sfaramatura de cacao cruda, etc.).

Compozitia rezultata se intinde pe o hartie de copt in grosime de cca. 6-7mm si apoi se portioneaza in patratele sau dreptunghiuri J. Se da la deshidrator sau daca nu aveti unul, la cuptorul conventional cu focul dat la mic si cu usa intredeschisa, pana devin crocante.

Se pot tine la frigider intr-un borcan de sticla inchis etans foarte mult timp.

Aceste batoane sunt o gustare excelenta. Eu fac mai multe, le tin la frigider si astfel cand nu am timp sa prepar ceva, am la indemana ceva gustos gata preparat! Enjoy!

16 comentarii:

  1. Ma bucur tare mult ca-ti plac Antonina!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-as bucura daca ai da niste cantitati aproximative...please...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai e nevoie, mi-au iesit si fara cantitati foarte foarte bune...doar ca data viitoare nu voi mai pune scortisoara, nu prea ma impac cu ea...multumim de reteta, chiar nu ma asteptam sa iasa asa bune...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt facute ochiometric si dupa preferintele fiecaruia. Ma bucur ca ti-au iesit si ti-au placut! Eu ma impac tare bine cu scortisoara: cu cat mai multa, cu atat mai bine :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Adio cancer, insulina, probleme de inima si multe alte boli si afectiuni. Acest mesaj iti poate schimba viata. Atat ca sanatate, cat si ca parte materiala. Viziteaza www.kyani-online.net si convinge-te singur !

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua!
    La multi ani si un an nou 2015 plin de realizari si cu multa sanatate!
    Imi place foarte mult blogul dvs. E foarte interesant!
    Va astept cu drag si pe blogul meu, care e pe aceeasi tema:
    http://www.calivitavalcea.blogspot.ro/
    Daca doriti, putem face schimb de linkuri si/sau bannere intre blogurile noastre.
    Cu deosebita stima,
    Mircea
    mirceab26@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara!
    Ma puteti ajuta, va rog, cu niste cantitati?
    Chiar nu imi dau seama asa, „din ochi” :)
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere