EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 12 iulie 2011

Salata de castraveti, salvie si germeni de amarant


Ingrediente:
castraveti
germeni de amarant
cateva frunze proaspete de salvie
zeama de lamaie
sare de mare sau de Himalaya
piper proaspat macinat

Castravetii se spala si se decojesc daca nu sunt bio, se feliaza, se sareaza si pipereaza, se adauga germenii, salvia taiata fasii subtiri si zeama de lamaie, se amesteca si pofta buna! Nu scriu mai mult ca mai am de mancat salata... va las! xox

Un comentariu:

  1. Salut Angy! Eu am o problema cu salvia asta,adica care e salvia pana la urma. Pe multe pliculete de flori diferite am vazut ca se numesc salvie. Ultima oara chiar am plantat ceva pe care scria salvie si a iesit nalba de gradina, cu flori mari albe sau roz sub forma de rochita. Dar mai am in gradina o alta tufa de salvie care are un miros f. puternic si face flori mici albastre. Cea din urma eu nu cred ca as putea sa o mananc. Tu de care salvie ai folosit?
    Eu venisem pe la tine sa vad reteta de snaks-uri din seminte de in si rosii. Sper sa-mi iasa si sa-mi si placa.
    Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere