EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 1 martie 2011

Tort "RED VELVET" sau tort de psyllium



Ingrediente crusta:
1 cana nuci (nehidratate am folosit ca l-am facut pe fuga :(
2 lg carob/cacao raw
1/2 cana stafide

Ingrediente crema Red Velvet:
1 cana visine sau cirese (congelate :)
3-4 lg tarate de psyllium
2 lg miere/ stevie
1 esenta vanilie
apa daca se ingroasa prea tare

Ingrediente glazura:
3 lg unt de cocos
1-2 lg miere/ stevie
1 esenta vanilie

Preparare:
Ingredientele crustei se robotizeaza si se preseaza intr-o forma de tort.
Visinele se blenduiesc cu vanilia si mierea, apoi se adauga psyllium si se asteapta sa se ingroasa :)
Untul de cocos tinut in prealabil la temperatura camerei se bate cu mierea si vanilia.
Peste crusta se intinde crema si peste ea glazura.
Simplu ca Buna ziua!
Acest tort poate fi numit: Red Velvet Cake, Tort Martisor(e alb-rosu) sau Tort cu psyllium :)
Cititi mai multe despre beneficiile taratelor de psyllium in link-urile de mai sus...

4 comentarii:

  1. yummy... arata delicios. Si eu folosesc psyllium aproape la orice :)))) E foarte sanatoasa. Abia astept sa vina sezonul cireselor, visinelor si al capsunilor! Anu asta imi indes in congelator cat pot de mult sa am provizii pt la iarna!
    Pupici visinosi, ciresica draga! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am indesat anul trecut cat am putut dar as mai fi pus si nu aveam looooooooc...........:(
    Pai frunze, pai legume, pai fructe, pai unde sa incapa toate ?!?! Tre sa ne luam lada frigorifica!?!?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Iulia! Spor la raw-uit in continuare!

    RăspundețiȘtergere