EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

sâmbătă, 19 martie 2011

Leurda, un aliment puternic alcalinizant?

Am nevoie de parerile voastre!
Azi am mancat o salata de leurda iar apoi a crescut semnificativ nivelul PH-ului. Dimineata aveam 7.0, iar acum am 8.5 aproape 9!!!
Altfel nu imi explic pentru ca nu am schimbat altceva in dieta. Tre sa fie de la leurda...
Cine are banda de testare a PH-ului si leurda la indemana, va rog sa faceti acest experiment si sa imi comunicati rezultatele!
Astept opiniile voastre :o

3 comentarii:

  1. ...Nu stiu sa fie chiar atat de alcanizata. Din cate stiu, proprietatile leuredi sunt ca si cele ale usturoiului, asta o spun din pct. meu de vedere. Daca n-o fi asa........:(.........
    Te asteapta la mine un premiu...!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. tare as vrea sa incerc si eu...imi poti spune de unde ai luat benzile de testare? lulustoica

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le-am primit dar se pot gasi/comanda la farmacii sau pe net.

    RăspundețiȘtergere