EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

duminică, 17 octombrie 2010

Snack intr-un minut


Ingrediente:
orice fel de nuci, alune, seminte, fructe uscate, superfoods :) (toate crude si daca se poate organice)

Preparare:
Se pun cantitati egale din fiecare ingredient pe care il alegeti sa-l folositi, se amesteca un pic si se pastreaza intr-un bol/borcan cu inchidere ermetica. Se poate lua pe drum intr-o punga cu inchidere ermetica. Cand va vine pofta sa rontzaitzi ceva, luati o manutza din acest amestec si mestecati bine fiecare bucata. Eu am pus alune de padure, arahide, seminte de floarea soarelui, migdale, pere uscate, caise uscate, stafide, goji si boabe de cacao. Dar nu va opriti aici! Mai puteti pune caju, nuci, nuci Macademia, nuci de Brazilia, seminte de dovleac, susan, prune uscate, ananas uscat, banane uscate, etc.
Spor la rontzait! :)

4 comentarii:

  1. Frumos, la fel mananc si eu cand plec la drum, imi pun intr-o caserola.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si eu imi pun la servici asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Angela, felicitari pentru blog si pentru stilul de viata raw!!!
    Vreau sa te intreb de gradina ta superba si sanatoasa(de pe balcon), iarna hiberneaza, sau le aduci in casa si rodesc in continoare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Dany! Multumesc!
    Inca nu le-am bagat in casa si nici nu stiu exact ce voi face cu ele, e primul an in care am asa o "gradina" :)
    Astept sugestii...

    RăspundețiȘtergere