EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

duminică, 10 octombrie 2010

Happy Raw Food Day !!!!!!!!!!






Astazi e Ziua Internationala A Hranei Vii (raw food) iar aradenii au fost mai rapizi :))) si au sarbatorit-o ieri. Si tot astazi eu implinesc 8 luni de raw vegan lifestyle :)
Am fost cam putini dar a fost superb asa, ne-am intalnit la Juava Juice Bar de pe Unirii, unde gazdele ne-au primit cu multa amabilitate si generozitate si pe aceasta cale le multumim!
Am discutat despre multe lucruri legate de raw food, de nutritie, de sanatate, de educatie, am savurat smoothie-urile comandate de la juice bar, am papat un tort raw de ciocolata cu ornamente fructate (din pacate nu am facut poza de aproape tortului...) si am impartit mici cadouri invitatilor mei (superfoods, carti, produse cosmetice bio).
Le multumesc gazdelor inca o data dar si invitatilor mei care au fost interesati de acest eveniment, si-au rapit din timpul lor pretios sa participe la el si m-au incurajat in organizarea altor astfel de evenimente!

6 comentarii:

  1. Felicitari! E mare lucru sa organizezi asa ceva! Ma gandesc cat de greu mi-ar fi fost sa caut locatia, sa caut sponsori, si sa discut acolo despre hrana vie. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Raluca de aprecieri, dar sponsori nu am avut...

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am descurcat cum am putut din salarul meu de profesoara cu jumatate de norma :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Angi,
    Ai demonstrat inca o data, ce fata extraordinara, nemaipomenita, fantastica (incet-incet mi se termina cuvintele de lauda) esti, cat de bine ne arati iar tuturor, cat de multe se pot face din cat de putin!!
    Felicitarile mele, te imbratisez cu mare drag si ma bucur tare mult ca am avut marea sansa sa ni se incruciseze drumurile in viata asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Well done Angi! Am postat si pozele la Romania Goes Raw. Felicitari si multumesc din suflet ca ai oferit cadoasele din salariul tau micut. Eu si Mimi iti suntem recunoscatoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi Ligia, dar nu am facut nimic foarte pompos... Am fost doar 10 persoane, dar la urmatoarea intalnire sper ca vom fi mai multi:)

    RăspundețiȘtergere