EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

duminică, 3 octombrie 2010

Bombonele cu lamaie (sedinta foto :))





Ingrediente:

8 lg faina migdale
8 lg faina seminte in
1/2 cana curmale
pudra de cacao sau cacao nibs (optional)
coaja de la 2 lamai bio
sucul de la o lamaie bio
fulgi nuca de cocos sau migdale maruntite pt. ornat

Preparare:

Curmalele se inmoaie timp de 15-25 minute si se fac pasta la robot. Se combina cu restul ingredientelor, se formeaza bilutze si se dau prin cocos. Atat! Simplu, rapid si sanatos!!!
Aceste bombonele le-am facut impreuna cu finutzele mele (Cristinutza, Eli si Miha)!

Un comentariu:

  1. eheheiiiiiiiii,astea-s bombonele cu voie buna. Sa-ti traiasca finutele,sa te viziteze mai des ca sa ne inspiri si pe noi cu bunataturi. Mda,am tot ce-mi trebuie sa fac si eu niste bombite,ca tot ploua afara. Multumesc de idee.

    RăspundețiȘtergere