EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

miercuri, 8 septembrie 2010

Ziua Internationala a Hranei Vii

Pe 10.10.10 vom sarbatori World Raw Food Day impreuna cu multi alti raw foodisti din intreaga lume! Alatura-te si tu acestui eveniment global! Era si cazul sa aiba si hrana vie o zi de sarbatoare in calendarul nostru incarcat.
Cu ajutorul fiecaruia din noi Duminica 10 octombrie 2010 va avea loc cel mai mare eveniment pentru alimentatia vegana fara foc! Pot participa raw foodisti de orice fel si de orice conceptii, dar si oameni interesati de nutritie si sanatate. Se vor organiza potluck-uri (niste intalniri unde fiecare aduce un platou de hrana vie si astfel se face un mare bufet suedez!) si se va discuta despre raw food normal:), se va incerca atragerea atentiei opiniei publice asupra acestui mod de viata si alimentatie. Mai multe puteti vedea pe www.worldrawfoodday.com si pe romaniagoesraw.blogspot.com
Cei din Arad interesati sa participe sau sa organizeze un astfel de eveniment sunt rugati sa ma contacteze la adresa de e-mail angi_const@yahoo.com sau sa lase un comentariu la aceasta postare. Sper sa organizam si in Arad asa ceva, haideti sa fim uniti! Va astept cu drag!

3 comentarii:

  1. Ce pacat ca nu gasesti persoane interesate...Si cum asi veni eu....

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... te cred! Oricum sunt pe drumul cel bun!!! :))) Am vorbit azi cu D-na Eli Catana (mare raw foodista in Arad si eu nu o cunosteam :( )si am stabilit o intalnire pt organizarea unei intruniri pe 10 oct. :))) Nici nu iti imaginezi cat de fericita sunt!!! In sfarsit am dat de cineva!!! Sper ca vom reusi sa adunam cat mai multi oameni pana pe 10 oct si sa iasa ceva inedit :)))
    Te tin la curent! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, vesti bune!! Spune-mi mai multe despre doamna Eli Catana, ma intereseaza extraordinar!

    RăspundețiȘtergere