EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

luni, 19 iulie 2010

Sucurile de legume si fructe


Cu aceste sucuri se trateaza boli, pe cale naturala, mentinand corpul intr-o sanatate perfecta. Consumul permanent de alimente gatite (fierte) cu un inalt grad de prelucrare este urmat de degenerarea progresiva a celulelor si tesuturilor. Nu exista medicamente care sa poata furniza sangelui substanta necesara pentru regenerarea acestuia. Sucurile de legume si fructe sunt, cu adevarat, substante care ajuta la regenerarea organismului, prin continutul bogat in aminoacizi, saruri minerale, enzime si vitamine, cu conditia sa fie preparate proaspete, crude si fara conservanti.
Legumele destinate prepararii sucurilor trebuie sa fie de buna calitate si ajunse la maturitate. Pentru indepartarea prafului, pamantului, a oualor de paraziti si in buna parte a germenilor patogeni, singura masura practica este spalarea indelungata, sub jet de apa potabila, a legumelor inainte de a fi consumate sau transformate in sucuri. Pentru prepararea sucurilor este indicat sa se foloseasca numai materiale de inox, sticla sau plastic.
Este recomandabil ca sucurile sa se consume imediat dupa preparare. Se pot pastra in frigider, in sticle, cel mult 12 ore!
Aceste sucuri pot fi consumate ca atare, indulcite (daca este cazul) cu miere, simple sau asociate, tinand seama de scopul pentru care se folosesc.
Sucurile de fructe si legume contin vitamine, zaharuri direct asimilabile, enzime, protide, fitohormoni, acizi organici, saruri minerale, substante cu actiune antimicrobiana si numeroase microelemente absolut indispensabile functiei vitale.

4 comentarii:

  1. Uau ce fain arata pozele!!!!!
    SUPER!!!!
    Eu re sa recunosc ca sucuri nu am prea mai baut de , cred, o luna in schimb am mancat la salate de castraveti si rosii, de am zis ca pocnesc!!!!
    FoarTe delicioase!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks! Nici eu nu beau fest sucuri de legume si fructe! Cand am chef! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super sanatoase sucurile din radacinoase, verdeturi si fructe, pentru ca intr-adevar contin o gramada de minerale, enzime si vitamine necesare organismului pentru a-si redobandi starea de bine si de vitalitate.
    Sucul se poate pastra pana la 72 de ore la frigider daca obtinerea lui s-a facut prin presare la rece si nu prin centrifugare. Prin centrifugare sucul iese deja oxidat si plin de spuma, iar o parte din vitamine si enzime sunt distruse datorita fortei centrifuge.
    http://www.beorganic.ro/ magazin on-line cu storcatoare prin presare la rece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum se combina fructele, legumele pentru suc? Eu fac zilnic suc copilului meu din portocale, morcovi, mere. Daca am pun si sfecla rosie. Altadata am pus si ananas sau pere. Da-ti-mi cateva sugestii. Mentionez ca smothie-ul nu il accepta din cauza consistentei cred. E ok ca sucul sa fie dat zilnic. Eu ii dau un pahar inainte de masa de pranz. Va multumesc!

      Ștergere