EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 16 iulie 2010

Painici raw din seminte 1




Ingrediente pt. 4 bucati:
2 lg faina de hrisca
2 lg seminte in macinate
1 lg seminte susan
4 smochine mici
un praf de sare de Himalaya
apa

Preparare:
Eu le-am pus pe toate in robot si apoi am adaugat putina apa ca sa se lege. Am modelat cu mana umeda painicile si le-am deshidratat la soare cateva ore. Puteti sa nu folositi smochine daca nu va place un pic dulce, dar mie asa imi place.

12 comentarii:

  1. Deci ti-au placut painicile, nu ? Rosiile sunt din recolta proprie? Te pup si pe duminica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mi-au placut! Rosiile sunt de la Festivalul Paradaicilor de la Macea! Foarte bune!!! Ne vedem duminica! pup u!

    RăspundețiȘtergere
  3. cele mai bune painici raw le-am mancat la Andreea si erau cu hrisca incoltita. MMmmmmm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Erau cu faina de hrisca incoltita? Sau doar hrisca incoltita?

    RăspundețiȘtergere
  5. Voi puneti si fructe uscate in painea raw?

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am facut si cu faina de hrisca incoltita (am o moara electrica si dupa ce am incoltit hrisca, am uscat-o si am macinat-o), dar e necesar atunci mult mai mult timp. In Germania insa se gaseste de cumparat si faina de hrisca incoltita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am folosit faina de hrisca bio, dar nu e incoltita... din pacate... oricum au iesit bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu era faina din hrisca incltita si uscata, ci era hrisca incoltita si mixata impreuna cu restul ingredientelor. O sa le fac si eu saptamana viitoare si o sa pun reteta. Iar eu nu pun fructe uscate in paine, imi place sa fie cat mai sarate.

    RăspundețiȘtergere
  9. ok, Ina. Multumesc. Astept cu nerabdare reteta ta :) xox

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca sunt delicioase.Abia astept sa fac si eu dar fara smochine ca nu-mi place paine dulce...
    Felicitari pentru poezie.Mie mi-a placut foarte mult!!!Feicitari pentru curajul de a o publica.
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Adriana! Sper sa le incerci chiar si fara smochine, banuiesc ca sunt bune si asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte tare!!1
    Ce deshidrator fain ai!!!!
    Oricum e mai bun decat cel electric. Zic si eu. Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere