EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 23 iulie 2010

Clatite raw cu prune si cocos




Ingrediente pt. clatite:
2 banane
2 lg faina de hrisca bio
zeama de la 1 lamaie

Ingrediente pt. umplutura:
cateva prune coapte
1 l-ta miere (optional)

Preparare:
Bananele se pun in blender cu zeama de lamaie si se fac pasta. Se incorporeaza faina si se intind la soare/deshidrator.
Prunele se spala si se scot samburii. Se blenduiesc cu miere pana iese sos :) Nu le decojiti!!!
Clatitele cand sunt gata se umplu cu sosul de prune iar deasupra se stropesc cu lapte de cocos sau miere. O nebunie!!! Sunt extraordinar de gustoase! Va jur!

21 de comentarii:

  1. Te cred ca sunt bune, eu salivez.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) si eu salivez de fiecare data cand le vad in poza!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, Doamne, mi s-a facut o gaura in stomac, desi mie in general nu-mi plac clatitele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce bunatati! Multummim, oglibatoriu trebuie incercate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Clatite raw????
    Super interesant!!
    Dar ca timp tre sa stea la soare?!!!!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu Angi, ce bunatati. Si ce fain aranjezi si decorezi papa, parca e din reviste:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc draga mea! M-am inrosit... :) De-abia astept sa vii sa le gusti!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello, Angi! Merci pt toate retetele postate, sunt absolut minunate! As vrea sa te intreb ce anume pot congela pentru perioada de iarna, avand in vedere ca nu mai e asa mult pana atunci. Merci, o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hello, Amrita! Mersi si eu pt complimente :) In legatura cu congelarea, eu am congelat frunze, fructe si legume. Frunze de tot felul: spanac, macris, loboda, telina, patrunjel, fr de gulie, fr de sfecla rosie, fr de ridichi, menta, papadie, varza creata, etc. Fructe am congelat doar ce nu pot procura iarna de calitate: dude, visine, capsuni, zmeura, mure, etc. Legume de-abia acum incep sa pun...ardei, vinete, mazare am pus deja si fasole verde, etc. Mi-e congelatorul plin si mai am atatea de pus!!! Carne nu mai tin in congelator de 6 luni pt. ca se poate gasi carne prospata sau congelata in orice moment al anului, de ce sa ocup spatiul valoros cu carne pt. omnivori :)
    Daca mai ai intrebari astept cu drag sa mi le pui! O zi faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
  10. O intrebare: cum se pot usca la soare aceste foi de clatite? Ar fi utile niste sfaturi practice pentru cei care nu au deshidrator:-) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate clatitele, dar si blogul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. @ dragoi
    Nici eu nu am inca deshidrator dar deocamdata ma descurc si fara el :) Eu am intins compozitia pe o foaie de hartie de copt si le-am asezat la soare iar peste am pus un aparator pt alimente din plasa care se poate gasi la orice supermarket. Astept si alte intrebari daca mai ai:)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ vegan girl
    Multumesc din suflet!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. bune rtete aveti acum am descoperit ca sint incepatoare si din intiplare dau peste toate blogurile ca ma intereseaza cel mai mult reteteleculinare de ori ce fel si de la toate doamnele care sinteti atit de pricepute sa traiti sinteti niste fenomene ale acestui pamint sa traiti va doresc multa sanatate si eu sin o persoana interesanta in materie de castronomie,sint din brasov si sint pensionara de vreo 4 ani.

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamna Angela, bine ati venit pe blogul meu si sper sa va foloseasca retetele mele! Numai bine si multa sanatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi lasa gura apa!Cand e vorba de clatite ,le-as manca in orice mod facute ,cu atat mai mult cele facute de tine.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Angela pt aceste retete minunate si multumesc pt ca existi.Te-as intreba unde gasesc faina de hrisca si daca clatitele intinse se pot tine in casa langa o sursa de caldura, in lipsa soarelui( iarna de exemplu) si cit timp? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere