EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

miercuri, 21 iulie 2010

Ciocolata amaruie adevarata!



Ingrediente pt. 2 tablete(aprox. 200g):
125g unt de cacao crud
2 lg boabe integrale de cacao/2 lg pudra de cacao cruda
1 lg pudra de cacao cruda/1 lg pudra de roscove
5-6 lg sirop de agave bio
1 baton de vanilie
1 lg pudra de lucuma
1 lg pudra de maca

Preparare:
Se topeste untul de cacao in bain-marie, se adauga restul ingredientelor (de la batonul de vanilie doar semintele nu si coaja! iar boabele de cacao macinate la rasnita! stiti voi...), se amesteca bine si se toarna in forme de plastic (de care aveti! nu prea conteaza...) si se da la frigider pana se intareste! Aceasta ciocolata cruda a fost cel mai laudat desert crud la o adunare cu prietenii si cateva persoane care nu stiau nimic despre cruditarianism. Enjoy!

4 comentarii:

  1. foarte interesnt blog-ul,frumos.Dar lasa-mi si mie comment-uri pe blog-ul meu la: http://ionut-andreir.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Angi, eu nici nu am auzit de unele ingrediente, tu esti deja experta. Oare e dulce cioco, sau putin amara?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac formele, sunt ca cele de iarna de turta dulce:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana draga, toate ingredientele sunt bio si crude, naturale. Ciocolata pot s-o fac si dulce si amaruie, depinde de cat sirop de agave pun (care este dulce) si cata cacao pun (care este amaruie). Mie imi place amaruie! :)

    RăspundețiȘtergere