EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 1 iulie 2010

BUDINCA DE CH-CH-CH-CHIAAAAA






Intr-un final, mult ateptat, am gasit si pe la noi seminte de chia! Mult laudatele seminte de chia sunt un superfood pe care il puteti procura de la Una (Andreea Lazarescu) de la magazinul rawz din Bucuresti. Informatii suplimentare pe acest blog.

Ingrediente pt. 1 portie:
2 lg seminte de chia
150 ml lapte de cocos
1 lg miere

Preparare:
Semintele de chia se pun intr-un bol, se toarna peste ele laptele de cocos si se amesteca. Se lasa sa stea la temperatura camerei cam 20-30 minute. Aceste seminte miraculoase nu au un gust specific, ele preiau gustul a orice amestecati cu ele, si se umfla si devin gelatinoase, ca si tapioca! Chia sunt capabile sa absoarba lichide de pana la 9 ori volumul lor!!!! Daca budinca vi se pare prea lichida mai adaugati chia, daca e prea groasa mai adaugati lichid! E ata de simplu! Semintele de chia se pot inmuia in orice fel de lichid: apa, lapte (de nuci, de soia,...), suc de fructe, etc.
Dupa ce s-au gelifiat puteti adauga mierea si niste boabe de cacao sfaramate (cacao nibs) YUMMMMMM...

P.S. Ia uitati ce de bunatati mi-am mai comandat de la magazinul rawz!!!!! Si cand am deschis coletul mi s-a parut ca sunt mai multe produse decat am comandat si nu intelegeam de ce! Andreea a fost o scumpa si mi-a trimis niste cadouri ( le vedeti in dreapta pozei) WOOOOOW!!! Multumesc inca o data Andreea!!!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. Energy drink-ul Unei este o minune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sunt excelente semintele de chia, le consum cu placere si le cumpar de aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=567&denumire=Seminte_Chia_150g va recomand tuturor cu incredere!

    RăspundețiȘtergere