EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 29 iunie 2010

UPDATE LA GRADINA












Gradina mea a stat cam in standby in ultimele doua saptamani ca a fost ploaie si innorat, dar acum isi da drumul... Rosiile stau sa se coaca (daca va fi soare...), castravetii sunt in floare, salata a si crescut deja (tinand cont ca e a doua tura plantata!), porumbul si ardeii cresc mai incetisor. Dupa cum vedeti intr-una din poze am pus sfecla rosie la uscat pentru reteta de cafea primita de la Mimi din cartea Doamnei Elena Nita Ibrian. Si am si doua fire de rhubarb/revent/rabarbar... Am pozat la marea repezeala, scurt si la obiect. Mai am si alte plante dar nu apar saracele in poze :)

4 comentarii:

  1. Foarte frumos, draga Angi, felicitarile mele! Eu pe balcon (am pus dupa ce am vazut pozele cu gradina ta) am numai 5 rosiute de marimea unei perle (dar au totusi multe flori, trebuie sa mai am putintica rabdare), ce sa-i faci, vremea in Germania nu e asa de favorabila. In schimb, leusteanul din gradina a atins inaltimea record de 2,5 m!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Mimi, te poti da ca Tarzan pe liane cu leusteanul tau! N-am mai auzit de leustean asa inalt!!! Si cu rosiile chiar ca trebuie sa ai rabdare, mai ales pana se coc...! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Leusteanul e una din putinele plante care nu are aici probleme (cu melcii, cu vremea, cu umiditatea, etc.). O sa-i fac o poza sa vedeti minunea (toti spun ca nu au mai vazut asa ceva!)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar as vrea sa vad o poza cu minunatul tau leustean!

    RăspundețiȘtergere