EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

miercuri, 30 iunie 2010

SALATA DE VERDETURI CU FLORI


Am cules azi spanac salbatic si trifoi si flori de papadie si normal ca am facut SALATA!
Ingrediente pt. 1 portie:
2 frunze salata verde
2 frunze salata romana
1 pumn spanac salbatic
iarba de ceapa
cateva flori de trifoi, papadie si salvie
cateva frunze de trifoi

Preparare:
Se spala toate si se mananca! Eu nu pun sare sau ulei sau alte asemenea pentru ca mi se pare ca ii schimba gustul... Incercati macar odata! Cel mai bine: gustati din fiecare fel de frunza si floare sa vedeti daca va place gustul ei.

6 comentarii:

  1. Foarte interesanta salata ta. Vad ca tu folosesti des papadia, eu inca nu m-am obisnuit cu ea. Am facut dimineata un smoothie cu papadie si mar dar nu am putut sa-l beau.E drept ca e prima oara cand o gust, probabil trebuia sa o combin cu ceva mai dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare ca ti-a placut! Sunt surprinsa, ca tu ai reusit sa treci asa de repede, de la salatele normale la astfel de salate, e minunat!
    Toti copiii raw pe care ii cunosc eu (ai mei din pacate nu intra in aceasta categorie), mananca in disperare florile de papadie! Si mie imi plac f. mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ramona
    Da, ai dreptate, trebuia sa o incerci cu ceva dulce pentru ca frunzele de papadie sunt destul de amare!

    @Mimi
    Florile de papadie sunt dulcege, n-are ce sa nu-ti placa la ele, nu? Sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si sa stiti ca si frunzele de trifoi au un gust placut, cel putin mie imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa incerci neaparat si frunzele fragede (verde deschis de la varfurile crengilor) de tei (preferatele mele). Si toate florile si frunzele pomilor fructiferi sunt de asemenea comestibile (cires, meri, visini, etc). E de necrezut cate lucruri se pot manca din natura, nu-i asa?
    Gandhi a spus: "Pamantul are destul, pentru toti oamenii, dar nu si pentru lacomia lor."

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am in fata balconului un tei care isi intinde ramurile catre mine si nu stiam de ce :)))))))

    RăspundețiȘtergere