EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 11 iunie 2010

SALATA DE KALE SI SPANAC


In gradina mea de pe balcon a crescut kale-ul (varza creata mai pe romaneste) cu mare spor asa ca am cules roadele muncii mele si am trasnit o salata mortala...
Ieri am sarbatorit a patra luna de raw prin:
Mic dejun - jumatate pepene mic
Pranz - o generoasa salata de kale si spanac
Gustare - o biluta de rafaelo
Cina - o salata mica de spanac si avocado
Pentru salata de kale si spanac nu va dau cantitati, fiecare pune cat vrea din ce vrea si oricum iese buna:)

Ingrediente pt. 2 portii:
kale, spanac, avocado, castravete, rosie, ceapa verde, zeama lamaie, piper, sare de Himalaya, putin ulei masline, nuca.

Preparare:
Rupeti frunzele de kale si spanac, puneti-le intr-un bol, adaugati uleiul si sarea, masati frunzele un pic. Taiati felii rosia si castravetele, taiati marunt ceapa verde si avocado cubulete. Amestecati toate ingredientele la un loc si serviti cu bucatele de nuca.

2 comentarii:

  1. Arată mortal salata ta! :) Îmi place la nebunie avocado. Şi nuca. Şi restul. :))

    Eu am mâncat în seara asta o salată de crudităţi cu dovlecel. Crud. Prima dată când l-am testat aşa. Fu bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Adelina. Chiar fu mortala! Si mie imi place dovlecelul crud desi prima data cam strambam din nas "cum sa-l mananc asa crud?"

    RăspundețiȘtergere