EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 18 iunie 2010

"PEACHY KALE" GREEN SMOOTHIE


SMOOTHIE DE PIERSICI SI KALE

Ingrediente:
4-5 piersici coapte
1 banana
1 mana generoasa kale
1 cana apa pura

Preparare:
Se decojesc piersicile si banana, se scoate samburele de la piersici, se spala varza creata, se pun toate in blender si...iese o minunatie!!!!!!!! Pana acum nu am facut nici un smoothie cu piersici (ca nu erau aparute) si nu m-am gandit ca o sa fie atat de bun...

Un comentariu:

  1. Buna Angi. Vad ca si tu ai facut smothie ca si mine. Eu l-am facut aseara si acum i-am facut poza. Apoi cand m-am uitat la tine e aproape la fel designul....numai ca eu l-am facut cu nectarine...te pup, o zi placuta

    RăspundețiȘtergere