EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

sâmbătă, 12 iunie 2010

PARTENERUL CARNIVOR...


CUM INCORPOREZ EU MAI MULTE FRUNZE VERZI IN ALIMENTATIA SOTULUI MEU CARNIVOR!

Din pacate sotul meu nu vrea sa devina raw dar nici nu il fortez. La un moment dat (mai devreme sau mai TARZIU!) va observa cat de bine ma simt eu si ca nu am nici o problema de sanatate, si poate atunci isi va da seama de ce...
Iata pentru moment o simpla salata (servita ca fel principal!) care i-am preparat-o azi si a mancat-o pe nerasuflate (pentru cei cu parteneri carnivori):

Ingrediente:
2 capatani salata verde bio (din gradina mea:))
1 conserva mica ton maruntit
2 fire ceapa verde
1 galbenus ou
1 lingurita mustar
5-6 lg ulei floarea soarelui presat la rece
sare de Himalaya
piper
zeama de la 1 lamaie

Preparare:
Din galbenus, mustar, sare si ulei se face o maioneza. Ceapa se taie marunt. Salata se spala si se rup frunzele in bucati destul de mari. Salata se pune intr-un bol mare, se adauga restul ingredientelor si se amesteca bine. Se serveste proaspata! Pofta buna pentru carnivori!

4 comentarii:

  1. Aceeasi problema o am si eu cu sotul meu... nu cred ca exista cineva mai carnivor ca el :)) O sa incerc si eu salata! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca multi cruditarieni intampina aceasta problema, de aceea am vrut sa fac o postare de genul acesta.
    Izbutim noi cumva...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt carnivora,dar iubesc salatele. salata asta o fac si eu.chiar si fara salata verde,daca nu am.merge cu orice legume.am incercat-o si cu rosii si ardei in loc de salata verde.si merge si cu otet balsamic foarte bine.am pe blogul meu salata caesar care sunt convinsa ca o sa-ti placa.inearc-o !
    cuvantul de control nu inseamna nimic decat nervi pentru vizitatori.elimina-l din setari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Pansy, ma bucur ca iti plac salatele si multumesc ca m-ai anuntat de cuvantul de control, nici nu mi-am dat seama ca e activat!
    Dar totusi nu trebuie sa ne lasam enervati de un simplu cuvintel de control, nu? :)
    Daca m-ar enerva tot ce ma deranjeaza cred ca as fi nervoasa toata ziua.
    Oricum eu nu inteleg si nu sunt de acord cu optiunea de aprobare a comentarilor: de ce trebuie aprobat un comentariu de catre autorul blog-ului cand fiecare are dreptul sa spuna/scrie ce vrea si ce gandeste?!

    RăspundețiȘtergere