EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)
!!!
THIS BLOG IN ENGLISH HERE !!!
Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 15 iunie 2010

MANCARE DE BROCCOLI



Ingrediente pt. 2 portii:
1/2 capatana broccoli
1/2 ardei gras rosu
1 fir ceapa verde
zeama de la 1 lamaie
1 avocado
2 lingurite ulei masline
sare de Himalaya
piper
1/2 lingurita chimen macinat

Preparare:
Se taie marunt broccoli (si tulpina!), ardeiul si ceapa. Se adauga restul ingredientelor in afara de avocado, se amesteca bine si se lasa in frigider la macerat 1 ora. Apoi se scoate, se adauga avocado pasat cu furculita si gata mancarea! Yum!

5 comentarii:

  1. N-am crezut ca broccoli crud poate fi atat de bun! minunata salata! am mancat-o cu lingura, ca sa am mai mult spor:)
    Avocado nu era suficient de copt pentru a-l folosi, asa ca l-am mai lasat in punguta de hartie..dar chiar si asa, tot a fost buna!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca ai incercat salata asta si ti-a placut-o! Si eu am mancat-o cu lingura :))) dar in scop estetitc pt poza am folosit betisoarele :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. Te felicit pentru stilul de viata sanatos!
    Esti sursa mea de insipiratie in tentativa de a consuma hrana vie. SPer sa descopar si eu un gust placut al broccoliu-lui crud! :D

    RăspundeţiȘtergere
  4. Azi am testat mancarea de mai sus si mi s-a parut rezonabil de comestibila! Nefiind obisnuita cu mancare cruda, ma asteptam la un gust oribil, dar nu, spre surprinderea mea am reusit sa pap jumate de bol, maimult nu am putut (e f satioasa)!!! :D

    RăspundeţiȘtergere
  5. Draga Ioana, multumesc de felicitari si sper sa te obisnuiesti cu gustul atat de bun (mi se pare mie :) al mancarurilor raw!
    Si intr-adevar mancarea cruda e foarte satioasa, toata lumea imi spune asta :)

    RăspundeţiȘtergere