EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 18 iunie 2010

MANANC CE NU VOR ALTII








Am trecut azi pe langa un aprozar si toata lumea cumpara morcovi cu 1 ron legatura si toata lumea rupea frunzele si le arunca inapoi in lada. WTF? OMG!
Cand am vazut asa ceva va dati seama ca am dat buzna la lada cu frunze si le-am cules pe toate. Vanzatoarea chiar mi-a multumit ca o scap de frunze!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si asa am facut eu azi suc de morcovi:
Am stors morcovii in robot, frunzele le-am spalat si blenduit cu un pic de apa, apoi am strecurat sucul de la frunze si l-am combinat cu sucul de morcovi. O nebunie!!!

Am mai patit asa prin piata si le rugam pe vanzatoare sa nu arunce frunzele de ridichi sau gulii la gunoi ci sa le arunce in plasa mea :) Si culmea, se bucurau si ele ca le scap de o povara!

La pulpa de morcovi ramasa dupa stoarcere mai adaugati miere si scortisoara dupa gust si iese un desert clasa I.

Am fost ieri la prietenii nostrii de la Curtici care stau la casa. M-au chemat sa le culeg zmeura si coacazele ca au prea multe si se strica. Am fost prima la asa ceva, nu?!
Saptamana trecuta am fost la finii nostrii de la Pecica, care stau si ei la casa si au o gradina frumoasa, de unde am cules ridichi (eu am luat frunzele, ei ridichile:)), menta, ceapa si cirese, si spanac, cu care le-am facut si lor un smoothie de spanac cu banane, si le-a placut foarte mult!

5 comentarii:

  1. Bravo!!!
    Frunzele de la morcovi le cosumi?cele de la ridiche am aflat ca se mananca si ele....

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Iulia, frunzele de morcov le-am bagat in blender cu apa si am consumat sucul respectiv impreuna cu sucul de la morcovi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi, esti absolut fantastica! Bravo, arata-le la toti, ce inseamna ecologie la puterea 20, daca as fi langa tine, te-as pupa de 1 milion de ori!

    RăspundețiȘtergere