EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 11 iunie 2010

LAPTE DE CANEPA


Am facut si eu lapte de canepa din curiozitate. Nici inainte de raw nu beam eu prea mult lapte, dar am zis ca trebuie sa-l incerc pe acesta. Culmea! E bun!

Ingrediente:
5 lingurite seminte canepa decorticate
1 cana apa pura

Preparare:
Se pun semintele si apa in blender si se proceseaza pana devine alb si omogen. Se poate stoarce daca vreti printr-un tifon sau doar o sita. Eu l-am stors sa fie cat mai alb pt. poza :)
Se pot adauga fructe proaspete si se obtine un shake bun. Optional mai puteti pune putina miere sau extract de stevie pentru indulcire.

2 comentarii:

  1. Are gust asemanator cu laptele de vaca?

    Cald cum se poate face?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, gustul e asemanator cu laptele de vaca, cu o tenta de seminte :)
    De incalzit eu nu-l incalzesc, dar daca vrei il poti incalzi dar nu mai mult de 42 de grade, ca atunci nu mai e raw :)

    RăspundețiȘtergere