EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

vineri, 4 iunie 2010

INGHETZATA DE BANANE
























CEA MAI SIMPLA, SANATOASA, GUSTOASA SI SARACA CALORIC INGHETZATA EVER!!!


Ingrediente pt. 3 portii:
3 banane
cateva afine (optional)

Preparare:
Bananele coapte se taie rondele si se dau la congelator. Cand sunt congelate (eu le-am lasat peste noapte) se baga in robot si se proceseaza pana devin pasta (periodic oprind si dand jos compozitia cu o spatula de pe peretii robotului). Se pot adauga si cateva afine congelate sau capsuni sau zmeura. Se serveste pe loc. Pofta buna!
Reteta am "furat-o" de la Ina doar ca ea are poze mai frumoase ca mine!

4 comentarii:

  1. ce inspirata ai fost cu pozele de mai sus. superbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo, fluturasul e crosetat de mine si sunt mandra de el! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmmm, ti-a iesit minunat! si eu ma gandeam sa o fac data viitoare cu cacao sau cu vanilie. Mmmm! o ador! Ma bucur ca iti place! NU am de ce sa ma supar deloc, ba chiar ma bucur ca ai incercat-o si ti-a placut! Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere