EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 3 iunie 2010

FONDANT PT. DECORATIUNI (NU E CRUD DAR E VEGAN)


DECORATIUNI DIN LAPTE PRAF DE SOIA

Nu mi-a venit nici o idee cum sa fac fondant din ingrediente crude, asa ca am ales varianta vegana!
Adevarul e ca sunt o pasionata a decoratiunilor de tort, mai ales cele din lapte praf! Imi incerc mana cam la orice decoratiune. Va invit si pe voi sa va chinuie talentul in ale decorarii...

Ingrediente:
miere de salcam
lapte praf din soia/orz
amidon din porumb
coloranti alimentari artificiali sau naturali (sfecla rosie, frunze, morcovi, afine,...)

Preparare:
Cantitatile nu le-am scris pt. ca... Hai sa va zic asa: dintr-o linguritza de miere mi-au iesit toate cele trei ornamente. Va recomand sa incepeti si voi cu o singura lingurita de miere intr-un bol peste care puneti putin cat lapte praf, amestecati, apoi iar mai adaugati lapte praf si o lingurita de amidon de porumb, si tot asa pana devine tare dar totusi maleabil. Apoi puneti colorantii si lapte praf daca mai e nevoie. Confectionati decoratiunile si decorati orice fel de desert cu ele! Spor la treaba!

5 comentarii:

  1. wow! Ce idee minunata! Si ca gust cred ca sunt bune. la rece se mai intaresc? cum se compoarta pe torturi? isi pastreaza forma? Super idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. De-abia in seara asta le-am facut si da se mai intaresc la rece. Maine iti pot spune cum s-au comportat pe prajitura...
    Ahh si au gust de lapte de soia un pic indulcit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ina
    Da, isi pastreaza forma pt. cateva ore la temperatura camerei, oricum mai mult nici nu e indicat sa tii un tort la cald, nu?!

    RăspundețiȘtergere