EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

miercuri, 9 iunie 2010

CEAIURI


Am fost rugata sa postez o imagine cu ceaiurile care le am prin casa si asa am si facut.
Nu sunt o bautoare inraita de ceai dar din cand in cand, mai ales iarna, beau asa ceva. Stiu ca nu sunt raw dar macar sunt naturale si unele sunt chiar bio.

Sa o luam de la stanga la dreapta:
1. Menta bio - din propria gradina de pe balcon, culeasa si pusa la uscat recent.
2. Tei bio - in fata balconului meu este un tei mare care isi lungeste crengile spre balconul meu asa ca am profitat de ocazie si l-am cules :)
3. Ceai verde - ramas de anul trecut de cand beam mult ceai verde.
4. Fructe de padure - luat din comert, nu cred ca e bio, dar contine doar fructe uscate de padure, e nemaipomenit!
5. Ceai de scoarte de copaci si crengute - nu mai stiu cum ii zice dar stiu ca are tot felul de plante uscate si e amarui.

2 comentarii:

  1. Super...ai si executat
    Imi place mult poza ta...cum ai aranjat ceaiurile sa stea la poza....si se pare ca eu mai am de lucru la "arta fotografierii"

    RăspundețiȘtergere
  2. ooohhoooo si eu mai am de lucru la arta asta...

    RăspundețiȘtergere