EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 8 iunie 2010

BOMBOANE DE CIOCOLATA CU UMPLUTURA DE UNT DE NUCI



NUT BUTTER FILLED CHOCOLATE CUPS

Ingrediente pt. ciocolata:
3 lg unt cocos/palmier
5 lg sirop agave
4 lg roscove/cacao
1 baton vanilie/1lg esenta vanilie

Ingrediente pt. umplutura:
2 lg unt de nuci
1 lg-ta fulgi drojdie
1 lg-ta miere cruda

Preparare:
Se topeste untul de cocos/palmier (stiti voi...intr-un bol pus in alt bol cu apa fierbinte...), se adauga mierea/siropul de agave, vanilia si pudra de roscove/cacao. Se amesteca bine si se toarna in forme de briose pe jumatate (eu nu am avut forme de briose si am folosit, va vine sa radeti sau nu, un cofrag de oua din plastic!). Se da la rece cateva minute.
Untul de nuci se amesteca cu mierea si drojdia pana se omogenizeaza. Se pune cate un botz (linguritza) din aceasta compozitie in fiecare forma de briosa (peste ciocolata racita) si se acopera cu ciocolata ramasa pana se umplu formele. Mi-au iesit 10 bucati si ce mi-a ramas am pus intr-o forma de ciocolata (cam inca doua bucati). Se decoreaza cu jumatati de nuci sau ce vreti voi. Se da la rece pana se intareste si se poate scoate din forme.

15 comentarii:

  1. mii de scuze, dar toate dulciurile astea aduc mai mult a junk food decat raw food.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie sa-ti ceri scuze pentru opinia ta! Ai dreptul sa crezi ce vrei! Dar m-ar interesa si o argumentare la parerea ta daca vrei...asa ar fi normal dupa mine...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ca sa inteleaga oamenii la ce anume te referi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se par foarte calorice si destul de departe de stilul Natural...O data ce am renuntat la un hamburger...de ce sa fac unul din legume si crud?....fructele si legumele cred ca sunt mai ok consumate in starea lor naturala fara prea multe prelucrari si combinatii greoaie.....asa cred eu....

    RăspundețiȘtergere
  5. da, si eu cred la fel, dar e foarte greu (mai mult psihic...) sa treci de la o extrema (junk food de exemplu) la cealalta extrema (super simple natural raw food)! Cel putin pentru oamenii care ii cunosc eu asa este. Trebuie sa existe o perioda de tranzitie care poate dura o saptamana, o luna sau un an, in functie de persoana!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu personal, inca sunt in acea perioada de tranzitie. La asta aspir, asa vreau sa ajung: sa nu mai "gatesc" deloc! Pur si simplu sa iei fructul sau leguma in mana si sa il/o mananci. Si se poate! E cam greu sa ajungi repede la aceasta stare dupe ce o viata ai fost invatat cu... cu ce am fost majoritatea invatati de mici...(diet wise)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fiecare vede "raw food diet" in felul lui, chiar si cei mai faimosi adepti ai acestui stil de viata (ex. Victoria Boutenko, Dr. Douglas Graham, Dr. Brian Clement, David Wolfe, etc.). De la fiecare sa luam ce e bun si ajungem perfecti, nu? Eh...perfectiune...nu exista doar in mintea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai dreptate. ma bucur ca parea mea nu te-a jignit. Si eu sunt inca in perioada de cercetare si tranzitie. Am facut si eu catea dulciuri dar m-am simtit rau mancandu-le...eu sunt o mare adoratoare de dulciuri si daca le fac, fie ele si raw, imi vine sa le mananc intr-una.....prefer sa evit sa le fac!

    RăspundețiȘtergere
  9. citisem prin cartile rau ca fructele uscate si grasimile in cantitati mari sunt junk food pt cei care adopta stilul de viata raw....

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, si tu ai dreptate. Ma bucur ca putem schimba opinii diferite fara resentimente.
    Am citit si eu chestia asta prin carti si am vazut prin documentare, dar se refera la persoanele care au ajuns deja la bariera si au depasit-o. Tot asa e si cu green smoothie-urile...dupa ce ti-ai alkalinizat corpul nu mai trebuie sa bei in nestire 2-3 litri de smoothie pe zi ca nu e bine, se dezechilibreaza balanta alkalinitatii si corpul devine prea alkalin. Eu am banda de testare a PH-ului si periodic ma testez.
    Doar discutand in contradictoriu invatam unii de la altii. Ma bucur ca stam de "vorba"!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi face placere....tu de cat timp esti Raw si cam in ce procentaj reusesti sa tii stilul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt raw vegan din 10 februarie anul acesta si la mine a fost o schimbare radicala (peste noapte m-am decis), o schimbare in bine care si-a facut vazute rezultatele dupa doar o saptamana si atunci am zis ca nu ma mai intorc la vechiul stil de viata in veci!
    Sunt raw de putin timp, stiu, dar nu cred ca asta conteaza. Nu am calculat procentajul de raw dar pot sa-ti spun ca de doua trei ori pe luna mananc mancare gatita dar vegetariana (ca nu pot sa refuz, ca asa e frumos, ca sunt nevoita de circumstante...)
    Deci daca 30 de zile ar fi 100%, atunci 27 cat la suta vine? 90%
    Dupa 4 luni eu zis ca o duc bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Tu de cat timp esti raw si in ce procentaj?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ti-as scrie un mail ca sa pot povesti mai detaliat despre mine si povestea mea....e ok?

    RăspundețiȘtergere