EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 13 mai 2010

O ZI OBISNUITA DE RAW VEGAN

Ma gandeam sa postez ceva legat de meniul meu dintr-o zi obisnuita ca sa vedeti cam ce mananc eu cu adevarat. Retele ce apar aici in blog nu le fac chiar zilnic, nu toate cel putin... Nu asa se mananca sanatos!!!! Majoritatea din retete sunt pentru cei care trec de la o alimentatie omnivora la cea raw, cum am trecut si eu, sunt niste retete de tranzitie in mare parte, mai ales dulciurile!!!!

Dimineata incep ziua cu un pahar de apa plata in care storc o jumatate de lamaie. Apoi... cand mi se face foame... beau un smoothie simplu (adica un fel de frunza+un fel de fruct+apa) si incerc pe zi ce trece sa maresc cantitatea de frunze si sa micsorez cantitatea de fructe in smoothie.
La pranz mananc fructe sau salata de legume, depinde pe ce am pofta, imi ascult instinctul! Cand mananc fructe mananc un singur fel de fruct la o masa (de exemplu: banane pana ma satur.) Salata de legume o fac cat mai simpla (rosii si castraveti, eventual un fir de ceapa verde, lamaie stoarsa si un praf de sare roze de Himalaya).
Ca si gustare (daca mi se face un pic foame si nu mai rezist pana la cina!) prefer tot fructele proaspete, sau sa rontai un morcov sau o gulie. Beau apa cat imi cere organismul (si de obicei cere mult).
La cina servesc salata de legume de obicei dar tot asa simplu (de exemplu: o salata de varza cu putina sare, o lingurita de ulei de masline si jumatate de lamaie stoarsa).

Asta ar cam fi o zi obisnuita in alimentatia mea, iar cand fac retete mai complexe incerc sa le mananc la pranz si nu la cina. O alimentatie sanatoasa ar trebui sa cuprinda zilnic apa pura, fructe, frunze, legume si in cantitate mica nuci si seminte. Mancati saptamanal culorile curcubeului!!!!!!!!!!!!!!! Si calculand toate ingredientele din aceasta zi nu cred ca o sa vi se para scump acest stil de alimentatie!!!

Oricum pentru o viata sanatoasa nu ajunge sa mancam sanatos!!!! Asta e doar o parte din intreg... efortul fizic, odihna, meditatia, aerul curat, expunerea la soare... trebuie sa tinem cont de toate! Spor la raw-uit!

Un comentariu:

  1. Foarte frumos organizat meniul. Imi place.
    Multa bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere