EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 29 aprilie 2010

UPDATE LA GRADINA






Gradina mea de pe balcon o duce foarte bine, neasteptat de bine... mazarea si capsunile sunt in floare, spanacul e destul de mare, rosiile imediat infloresc...e bine!!!!

Un comentariu:

  1. Imi place la nebunie cum faci tu gradinarit pe balcon, o sa incep si eu. Eu am aici in Germania gradina, dar din cauza ploilor si a milioanelor de melci sunt multe chestii care nu rezista. Am plantat de ex. sambata plantele de castraveti crescute in casa (aveau vreo 20 de cm), a ploat si le-au mancat melcii pana la radacina. Cu salata e la fel. Rosiile nu le manaca, dar iti dai seama ce bine le prinde atat ploaie! Plantezi salata in jardiniere?

    RăspundețiȘtergere