EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 29 aprilie 2010

DIVERSE PRODUSE CRUDE


Recent am cumparat faina integrala de grau bio cu care am facut paine neagra pt sotul meu si a iesit de minune (am gustat si eu ca eram curioasa...). Tot recent am luat sare roze de Himalaya in loc de sare de mare, desi sarea, de orice fel ar fi ea, nu este un produs sanatos, chiar daca este cruda!!!
Fulgii de drojdie ii folosesc la salate sau la popcorn de conopida sau la cartofi prajiti din gulii.
Batoanele de vanilie bourbon sunt o minunatie a naturii, au un miros si un gust atat de puternic si placut ca imi vine sa pun vanilie in orice mancare (aproape orice mancare... :) ).
Polenul granule il bag in smoothie-uri de obicei cate o lingurita mica, sau la salate...
Am tot felul de nuci si seminte crude dar aici am pozat doar caju-ul crud. Yummmmmm
Goji (catina japoneza) este un superfood cu continut ridicat de vitamine, minerale si nutrienti.
O alta noua achizitie sunt algele Nori care se vand sub forma de foi pentru sushi. Urmeaza si reteta pentru sushi...sa vad daca iese bun o postez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu