EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 22 aprilie 2010

CIOCOLATA DELICIOASA cruda


RAW CHOCOLATE

Ingrediente:

3 lg unt cocos(sau unt cacao dar eu nu am)
3 lg sirop agave
2 lg miere poliflora
2 lg pudra cacao
2 lg pudra roscove(sau tot cacao)
1 baton vanilie
nuci sau fructe uscate pt. decor

Preparare:

Se pune untul de cocos intr-un bol si acel bol se pune in alt bol mai mare cu apa fierbinte pana se topeste. Se adauga siropul de agave, mierea si vanilia, cacaoa si pudra de roscove, si se amesteca pana se omogenizeaza. Se toarna ciocolata in forme diverse iar deasupra (sau dedesubt) se pun alune de padure, caju, stafide si goji(eu astea le-am folosit). Se da la congelator cel putin 30 min sau mai mult daca stratul este gros. Eu am facut pt. prima data aceasta reteta, nu ma asteptam sa iasa asa de buna!!!!!! Serios!!!!! E delicioasa!!!!! I-a placut si sotului meu omnivor, care nu prea le are cu dulciurile!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu