EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

joi, 29 aprilie 2010

CAFEA MAI SANATOASA


Daca din cand in cand vi se face pofta de o cafea ca pe vremuri ca si mie (am fost o bautoare inraita de cafea!!!!) incercati o cafea decofeinizata sau cel mai bine o cafea Inka de cereale sau Orzo din orz. Acestea nu sunt crude dar sunt fara cofeina si sunt o alternativa sanatoasa la cafeaua normala...
Cand gasesc reteta de cafea cruda va anunt...sau daca stiti voi... anuntati-ma!!!

2 comentarii:

  1. Doamna Elena Nita Ibrian are o reteta de cafea cruda, din pacate eu inca nu am incercat-o personal(am pus de-abia acum in cele din urma sfecla la uscat), o sa-ti povestesc cum o sa-mi iasa. Reteta este asa:
    "Cafea de sfecla rosie de Elena Nita Ibrian
    Sfecla se spala bine, se taie felioare cu coaja cu tot de 4mm, se insira pe ata ca margelele cu mici distante intre ele (aceasta deshidratare 100% ecologica o practic si eu cu succes in Germania, desi aici nu e asa de mult soare ca in RO - nota Mimi) si se leaga suspendate in bataia soarelui sau in poduri cu acoperis de tabla ori se usuca pe marginea masinii de gatit. Bine uscata se pastreaza in recipiente care se inchid ermetic, iar la nevoie se poate transforma in pulbere. Pt. a prepara cafeaua din ac. pulbere se procedeaza astfel: se fierbe apa, se stinge sursa de foc, se lasa apa se mai racoreasca, apoi se adauga pulberea, se acopera vasul si se lasa 5 min., apoi se pune in ceasca, se adauga tinctura de propolis si se bea ca atare sau indulcita cu miere dupa gust."
    Ce zici, incercam?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa incerc! Dar intai trebuie sa cumpar sfecla si apoi sa astept sa se deshidrateze! Offff! Dar incercam!

    RăspundețiȘtergere