EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

marți, 16 martie 2010

Salata de vinete raw

SALATA DE VINETE RAW

Ingrediente:

1 vanata
1/2 ceapa
1/2 avocado
sare de mare
putin ulei presat la rece
1 lingurita de mustar (optional)

Preparare:

Se curata vanata de coaja, se rade pe razatoarea mica si se lasa la scurs cam 20 min.
Avocado se paseaza cu furculita, se adauga ceapa tocata marunt, vanata dupa ce s-a stors, sarea, uleiul si mustarul, si se amesteca toate. Se da la rece, se serveste cu paine raw sau panite cu cereale extrudate si bineinteles cu rosii.
Se apropie foarte mult de gustul salatei originale de vinete! Pofta buna!

3 comentarii:

  1. wow! Chiar am s-o inecrc! Multumim pt idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna reteta, am facut si eu ieri, mi-a placut mult si o sa mai fac, arata exact ca salata de vinete originala, doar gustul de vanata coapta mi-a lipsit putin! Si eu iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut
    In loc de mustar e bun si cu smantana sau maioneza.

    RăspundețiȘtergere