EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

miercuri, 17 martie 2010

Guacamole


GUACAMOLE


Ingrediente:

1 ceapa
1 ardei gras rosu
1 avocado
1 lamaie
1-2 rosii
sare de mare

Preparare:

Ceapa si ardeiul se toaca marunt la robot, avocado se paseaza cu furculita, se amesteca toate intr-un castron, se adauga zeama de la lamaie si sarea. Rosiile se taie cubulete si se mai amesteca un pic. Se mai poate adauga oregano sau piper. Se serveste cu tortilla chips. Yum!

3 comentarii:

  1. Excelent!, se papa pe nerasuflate - mai ales daca mai adaugi rosii taiate cubulete si o legatura de patrunjel tocat

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine!!!! Am uitat de rosiile cubulete!!!! Ce noroc am cu tine!!!! :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. De fapt se vad rosiile si in poza dar eu... am uitat, m-am grabit...

    RăspundețiȘtergere