EAT WHOLE FRESH RIPE RAW ORGANIC PLANT-BASED FOODS ;-)

Consultati si paginile informative de mai jos!

sâmbătă, 13 martie 2010

bine v-am gasit!

Ce dorinta mai mare sa avem in viata decat sa gasim sanatatea fizica si spirituala si sa ne bucuram de ea alaturi de cei dragi noua?
In acest blog vreau sa incerc sa redau stilul meu de viata sanatoasa care poate va va ajuta si pe voi in vreun fel sau altul.
Sunt o "cruditariana" convinsa si am studiat acest domeniu de ceva vreme. Sunt deasemenea ecologista si incerc sa ma inalt la nivelul asteptarilor mele (care sunt destul de mari!).
Astept comentarii si sugestii de orice natura cu mare drag!

5 comentarii:

  1. Felicitari pt blogul tau,dar mai ales pt stilul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blog ! Mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu te felicit, ai un blog f. frumos, l-am descoperit si citit (in sens invers) astazi si ma bucur inca o data ca in Romania (eu stau in Germania si pana acum 2 saptamani nu avem nici cea mai vaga idee ce departe au ajuns romanii in domeniul asta, am fost f. placut surprinsa) sunt atatia cruditarieni (termenul nu l-am mai auzit,dar e simpatic)!! Si eu sunt mamanc hrana vie - raw food (vegan) din 2007 si nici nu ma gandesc sa ma intorc la mancarea gatita.

    RăspundețiȘtergere